יישור שיניים שקוף

דף הבית » יישור שיניים שקוף

יישור שיניים שקוף היא גישה אורתודונטית המשתמשת ברצף של סמכים דקים ושקופים, הנקראים קשתיות. הקשתיות מאפשרות לאנשים בכל גיל ליישר את שיניהם באופן דיסקרטי שאינו בולט. גישה ייחודית זו עושה שימוש בקשתות פלסטיק המותאמות אישית לכל מטופל. הן מצוידות במחברים מיוחדים ואלו מזיזים בעדינות את השיניים למקומן עד ליישור מלא. תכנון הטיפול נעשה בעזרת טכנולוגיית לייזר תלת ממדית ממוחשבת מתקדמת. ההליך אינו פולשני ומאפשר לצחוק ולחייך בחופשיות לאורך כל הטיפול.

תוכן עניינים

הטיפול אינו כרוך בכאב ואין לו תופעות לוואי או סיבוכים כלשהם ונעשה במטרה כדי לשפר אסתטיקה דנטלית בשיניים. בני נוער, מבוגרים ואנשי מקצוע מהתחום מהללים כולם את שיטת יישור השיניים הזו. הם מציינים אותה כיעילה ונוחה ביותר להשגת שיניים ישרות. הסמכים הם אלגנטיים ושקופים ומותאמים באופן מדויק להפליא לפיו של המטופל. המטופל מקבל סט של קשתיות ומחליפן באופן עצמאי על בסיס שבועי. הביקורים במרפאה לביקורת נקבעים מראש ומתקיימים כל שלושה עד ארבעה שבועות. יעילות הטיפול מותנית ברציפותו.

חשוב להרכיב את הקשתיות רוב שעות היום, למשך 22 שעות לפחות. ניתן להסירן רק לשעתיים ביום לפעילויות כגון צחצוח שיניים, אכילה ושתייה.  מים ניתן לשתות גם עם הקשתיות. גישה זו ליישור שיניים מאיצה באופן ניכר את התהליך בהשוואה לשיטת "הברזלים" המסורתית. הרכבת גשר דנטאלי שקוף כרוכה במספר שלבים. בין היתר בבדיקה קלינית, הערכת האורתודנט ובדיקה יסודית על-ידו של חלל הפה. בנוסף נעשים צילומי שיניים מזוויות שונות וסריקה דיגיטלית של השיניים.

ישור שיניים שקוף

גשר שקוף

גשר שקוף מספק לאנשים בכל גיל את ההזדמנות ליישר את שיניהם מבלי לחוש מבוכה או חוסר בטחון. במסגרת תוכנית הטיפול משתמש האורתודנט בממצאי בדיקה פיזית של הפה, צילומי שיניים וסריקות דיגיטליות. תוכנית הטיפול מותאמת אישית לכל מטופל. התוכנית מתווה את שלבי התהליך והאורתודנט מנחה את המטופל בכל השלבים. בין היתרונות של גשר שקוף ניתן לציין כמובן את הדיסקרטיות שלו. כמו-כן זהו טיפול קצר שנע בין 6-8 חודשים בממוצע.

השימוש בהדמיה תלת ממדית מאפשרת למטופל לראות את התוצאה הסופית כבר בתחילת התהליך ועושים שימוש בטכניקה זו גם למטרת ציפוי שיניים.  בנוסף, אין סיכונים הקשורים לספיגת שורשים ועצמות. כמו-כן, הפעלת הכוח על השיניים נעשית באופן מדויק ובעצימות נמוכה. תחזוקת היגיינת הפה קלה ואין חשש לגבי כתמים או דלקת חניכיים. הטיפול יעיל ביותר לסגירת מרווחים. הביקורים במרפאה נעשים בתדירות קבועה אחת לחודש וחצי, לאחר אישור תוכנית הטיפול. סט הקשתיות הראשון נשלח באופן מידי למטופל ובהמשך, בהתאם לתוכנית, הקשתיות הבאות. יישור שיניים שקופות היא גישה טיפולית המשתמשת ברצף של סמכים שקופים ודקים, המכונים באנגלית קשתיות. שיטה זו מספקת לאנשים בכל גיל את ההזדמנות ליישר את שיניהם באופן דיסקרטי ולא בולט.ראש הטופס

כל קשתית נושאת חותמת לייזר ייחודית הכוללת את מספר המארז ומספר הסדרה. תיעוד קפדני ורישום במערכת הממוחשבת ממזערים את הסיכון לטעויות. כך ניתן להזמין בקלות קשתיות יישור חלופיות בכל שלב ללא עלויות נוספות. יישור שיניים שקוף כולל סדרה של שלושה מישרים כאשר כל מישר צבוע בצבע אחר המציין את שלב הטיפול. אדום מורכב ראשון ומוחלף ללבן כשיעילותו פוחתת. הלבן מורכב למשך כחודשיים ולבסוף נעשה שימוש בקשתיות הכחולות המורכבות לתקופה קצרה.

גשר שקוף

אינויזליין

אינויזליין Invisalign היא גישה חדשנית ליישור שיניים שקוף. השיטה עושה שימוש בסמכים פלסטיים בלתי נראים ויוצרת גשר שקוף. שיטה חדשנית זו מתאימה לכל מי שזקוק ליישור שיניים, מבוגרים ובני נוער.  אינויזליין עושה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת להדמיית תלת מימד מדויק. השיטה מעניקה אסתטיקה מעולה לאורך כל תקופת הטיפול. הטיפול האורתודנטי במקרה זה מותאם אישית ומבטיח תוצאות אופטימאליות במסגרת זמן מינימאלית. Invisalign מפשטת את ניקוי השיניים ומעניקה פה וחניכיים בריאים לצד חיוך מושלם.

קשתיות אינויזליין נוחות להרכבה ואינן מכאיבות, לא בזמן ההרכבה ולא במהלך הטיפול. בליבת הטכנולוגיה נמצא תכנון קפדני של מהלך הטיפול. מומחה לאורתודנטיה בונה באופן יסודי תוכנית טיפול מדויקת לכל שן. באמצעות תוכנת Invisalign נקבעים שלבי הטיפול. ניתן לבצע טיפול יסודי על כל שן בהתאם לתוכנית הכוללת. את הטיפול מתחילים בבדיקה מקיפה והתייעצות ראשונית עם רופא מומחה. לאחר מכן נעשית בדיקה יסודית של השיניים והחניכיים לצד צילום וסריקה של חלל הפה.

בעזרת הממצאים של הסריקה, הצילומים והבדיקה הפיזית יוצרים תוכנית טיפול המועברת לתוכנית אינויזליין. התוכנה יוצרת הדמיה תלת ממדית המדמה גשר שקוף. לתוכנית המתקבלת נעשים מספר תיקונים עד שמגיעים לתוכנית הטיפול האידיאלית ואז היא מוצגת למטופל. עם הצגת התוכנית למטופל הוא מקבל את אומדן העלויות ומשך זמן הטיפול. לאחר מכן נמסרות הקשתיות למטופל, עם הוראות כיצד להרכיבן, להחליפן ולשמור על היגיינת הפה. הביקורים במרפאה מיועדים לביקורת והם נערכים כל 4-6 שבועות.

אינויזליין

יישור שיניים שקוף מחיר

יישור שיניים שקוף מחיר מושפע מגורמים שונים. הראשון שבהם הוא הצרכים הרפואיים הספציפיים של המטופל. מורכבות מצב השיניים משפיעה באופן ישיר על מורכבות הטיפול ומכאן גם על מחירו. מצב השיניים משפיע גם על משך זמן הטיפול. ככל שהוא יותר בעייתי כך הטיפול יימשך זמן רב יותר ועלותו תגדל. במהלך ההערכה הראשונית המומחה מעריך את הפרמטרים הללו וקובע את העלויות הכוללות של הטיפול. גם למוניטין הרופא והמרפאה יש השפעה על המחיר.

אורתודנט מומחה ליישור שיניים בעל וותק וניסיון, יגבה מחיר גבוה יותר עבור עבודתו. ככל שיש יותר ניסיון והיכרות עם השיטות השונות, כך עולה המחיר. בעיקרון אין ליישור שיניים שקוף מחיר סטנדרטי אך יש טווח מחירים. כל רופא קובע את העלות לפי שיקול דעתו, מומחיותו והמורכבות הקלינית של המקרה. שיטות ליישור שיניים באמצעות גשר שקוף הן גבוהות יותר בהשוואה לטיפולים קונבנציונאליים. מה שבעיקר מייקר אותן הן עבודות מעבדה נוספות וחומרים יקרים. בנוסף לאחר הטיפול מומלץ לעשות הלבנת שיניים, מה שמוסיף למחיר.

יישור שיניים קשתיות שקופות

פלטות ליישור שיניים לא רק משפרות את מראה השיניים העקומות או הצפופות, אלא מטפלות גם במנשך לקוי ובהפרעות שונות במפרק הלסת.

מדובר במערכת שקופה ליישור שיניים הכוללת קשתיות המוחלפות פעם בשבועיים כדי להניע את השיניים למקומן הרצוי.

את הקשתיות השקופות אפשר להסיר בעת הארוחה וניקוי השיניים, מה שמקל מאוד על השימוש בה.

אנשים המבקשים לעבור טיפול ליישור שיניים, אותו פספסו בנערותם, מעדיפים להשתמש בשיטה זו שכמעט ולא נראה לעין, על פני הפלטה המסורתית שקשה להסתיר.

כל זה מתבצע באמצעות טכנולוגיית הדמיית מחשב בתלת ממד. זה מתחיל בסריקה אינתרה- אוראלית והכנת סט אורתודונטיה עם אנליזה ממוחשבת של המבנה, הלסתות ומנח השיניים. לאחר מכן תתקבל תכנית הטיפול המלאה, החל מהעמדה ההתחלתית של השיניים ועד לעמדה הסופית הרצויה. בשלב הבא, מיוצרת סדרה של קשתיות שקופות אשר מותאמות אישית אך ורק לשיניים שלך ותפקידה להזיז אותן בהדרגה. כל קשתית מורכבת למשך כשבועיים ולאחר מכן מוחלפת על ידי הקשתית הבאה בסדרה, עד שמושגת עמדת השיניים הסופית. משך טיפול נקבע בעיקר לפי המקרה ועל ידי הרופא, בהתאם לצרכים הייחודיים שלך.

בשיטה זו יתאפשר לך לראות את התוצאות הווירטואליות של הטיפול עוד לפני שמתחייבים לטיפול, כך ניתן לראות איך ייראו השיניים הישרות כשיושלם הטיפול.

הסורק האינטרה-אוראלי הוא מכשיר מתקדם המתעד, סורק את הפה ונועד להחליף את כף המידות. למכשיר המתקדם הזה יש אפליקציה העוזרת לנו לעצב את צורת החיוך וליצור הדמייה. בדרך הזו אנו לוקחים מידות, מבצעים עבודות של שיקום כמו כתרים ברמת דיוק מאוד גבוהה. במקרה של כתרים המעבדה מקבלת קובץ דיגיטלי לביצוע הכתרים, כך שהתוצאה היא הכי מדויקת, כך שלא נשאר מקום לטעויות אנוש.

בתהליך יישור שיניים בעזרת קשתיות שקופות, משתמשים המון עם הסורק. למעשה יוצרים מודל תלת מימדי ממוחשב, המחשב מזיז את השיניים במטרה להביאן למיקום אופטימלי הן מבחינה אסטתית ומבחינה פונקציונלית. המחשב מחשב לנו כמה זמן טיפול נדרש מהמצב הנוכחי למצב הרצוי ומייצר לנו קשתית שמחליפים כל שבועיים.
הכל מתבצע באופן ממוחשב גם ייצור הקשתיות וגם המעקב, זה בהחלט הישג מרשים השילוב של הטכנולוגיה המתקדמת הזו בתחום הרפואה.

הקשתיות הן בלתי נראות, עשויות מחומר תרמופלסטי אשר פותח במיוחד בשביל יישור השיניים השקוף.

מספר מטופלים בשיטה זו עברו, בזמן כלשהו בעבר, טיפול קודם עם "הברזלים" ("ברקטים"), בדרך כלל בשנות הנעורים שלהם. על פי רוב, הקשתיות השקופות יכולות לתקן את התזוזה שנגרמה אחרי הטיפול ב"ברזלים" בלי שתאלצו לעבור את הטראומה והמבוכה החברתית שבהרכבת "ברזלים" ממתכת.

בדומה לטיפולים אורתודנטים אחרים, הקשתיות השקופות עשויות להשפיע באופן זמני על הדיבור של מטופלים מסוימים ותיתכן הגייה לקויה של ס' ו-ז' למשך יום או יומיים. עם זאת, כשהלשון שלך תתרגל לקשתיות שבפה, לא צפוי ליקויי דיבור.

לא. תודות לאפשרות להסיר את הקשתיות, ביכולתך לאכול ולשתות בחופשיות במהלך הטיפול. למעשה, אנו ננחה אותך להסיר את הקשתיות שלך בזמן הארוחה. לכן, שלא כמו הטיפולים המסורתיים שעושים שימוש בחוטי ובריבועי מתכת, אין צורך להגביל את הצריכה של המאכלים או החטיפים האהובים עליך. יתר על כן, חשוב לצחצח שיניים אחרי כל ארוחה ולפני שמרכיבים מחדש את הקשתיות כדי לשמור על ריח פה רענן והגיינת פה טובה.

לא, גומי ללעיסה יידבק לקשתיות. אנחנו ממליצים להסיר את הקשתיות לאכילת ארוחות וחטיפים.

ישנם אנשים שחווים אי נוחות זמנית למשך ימים ספורים בתחילתו של כל שלב חדש בטיפול. דבר זה הוא נורמלי ובדרך כלל מתואר כתחושת לחץ. זהו גם סימן שהקשתית אכן מבצעת את פעולתה, מכיוון שהיא מזיזה את השיניים עד שהן מגיעות לעמדתן הסופית של אותו שלב. אי-הנוחות הזו נעלמת בדרך כלל בתוך ימים ספורים.

הקשתיות פועלות ביעילות המרבית כשמרכיבים אותן בין 20 ו-22 שעות ביממה ומסירים אתן רק לאכילה, צחצוח, ושימוש בחוט דנטלי.

הרופא שלנו יקבע לך פגישות סדירות – בדרך כלל פעם בארבעה עד שישה שבועות. המטרה של הפגישות היא להבטיח שהטיפול שלך מתקדם בהתאם לתכנית.

משך הטיפול תלוי במקרה שלך על פי המלצת הרופאים שלנו. עם זאת, טיפול ממוצע אורך כ-12 חודשים.

לפגישת יעוץ ללא תשלום נא להשאיר את הפרטים כאן
או צרו קשר בטלפון: 09-7601128
תודה, שיצרתם קשר

מרפאת קלמה קליניק קיבלה את פנייתך.
אנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי.
תודה
ד"ר פתחי נאסר
מרפאת שיניים קלמה קליניק
טלפון: 09-7601128
כתובת: ויצמן 24 כפר סבא

LogoCalmaClinicNew
דילוג לתוכן